Noul volum al „Annual Review of Political Science” (#13, 2010) – recomand

Cercetatorilor si expertilor interesati pe larg de domeniul stiintelor politice recomand noul volum al „Annual Review of Political Science”. Pe linga faptul ca este una din cele mai prestigioase si interesante culegeri de articole academice in domeniul stiintelor politice din lume, aceasta de fapt marcheaza starea domeniului de cercetare la etapa actuala.

In noul numar cititi Elinor Ostrom (Univ. Indiana., Bloomington), Julian Zelizer (Univ. Princeton – posibil interes pentru istorici in particular), Andrew Kydd (Univ. Wisconsin, Madison – abordarea rationalista a conflictelor), Edward Mansfield (Univ. Pennsylvania) si Etel Solingen (Univ. California/Irvine) – co-autori ai articolului pe regionalizm, Jennifer Pitts (Univ. Chicago – teoria politica a imperiilor si imperialismului), Carles Boix (Univ. Princeton – originile si persistenta inechitatii economice), si altele. Am indicat autorii/articolele care mi-au parut mie cel mai interesante, si pe care am inceput sa le citesc, dar sunt sigur ca practic oricare din audienta adresata de post va gasi ceva interesant. Pentru a vedea cuprinsul, da-ti click pe link-ul de mai sus.

Acest articol a fost publicat în articole de specialitate, stiinta și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Noul volum al „Annual Review of Political Science” (#13, 2010) – recomand

1. Imb100 spune:

Thanks. Regionalism🙂 in romana -izme nu prea exista🙂

2. michigander spune:

nu prea am inteles comentariul. Ai vrut sa spui ca am scris in romana gresit „regionalism”? Daca e asa, Ok, merci – accept. Sunt careva aspecte – cind scriu compul automat transfera unele cuvinte in varianta lor corecta in engleza. Al doilea aspect – cite o data scriu termenii in engleza. Si al treilea „dar” – este un aspect al dezvoltarii si evoluarii limbii – de exemplu la inceputul anilor 90s, cind incepeam sa scrim cu grafie latina, am fost invatat sa scriu cu „s”. Deci, nu putem exclude faptul, ca peste un numar de ani, am putea scri din nou in romana regionalizm – cu „s”, sau e posibil ca „regionalizm” va avea un sens, iar „regionalism” altul. Limba se dezvolta urmind dinamica unui sistem complex, adica este la moment imposibil de prognozat ce directie va lua.

3. Octav spune:

mi s-a intimplat si mie sa scriu in romana iar compul sa-mi schimbe in franceza unele cuvinte🙂

Lasă un răspuns